box

Pristatymas per 2-5 darbo dienas.

car

Gausite siuntos sekimo numerį, kuriuo galėsite sekti savo siuntą.

calendar

Iki 21 dienos grąžinimo politika

product-return

Be problemų grąžina į vidaus sandėlį

awards

Oficiali "Zenwire" parduotuvė

credit-card

Saugūs ir patogūs mokėjimai.

star

Pirkite saugiai. Mes pasirūpinsime jūsų teisėmis.

Statutas

Zenwire.lt internetinės parduotuvės nuostatai

nurodant, be kita ko sutarčių sudarymo per parduotuvę taisyklės, kuriose yra svarbiausia informacija apie Pardavėją, Parduotuvę ir Vartotojo teises



TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Susisiekimas su pardavėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Apsipirkimas parduotuvėje
§ 5 Mokėjimai
§ 6 Užsakymo
įvykdymas § 7 Atsisakymo teisė
§ 8 Atsisakymo teisės išimtys
§ 9 Skundai
§ 10 Asmens duomenys
§ 11 Išlygos
§ 12 Nuomonių rinkimas parduotuvėje

§ 1 APIBRĖŽIMAI

Darbo dienos – dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybines šventes Lenkijoje.
Civilinis kodeksas – 1964 m. balandžio 23 d. įstatymas. Civilinis kodeksas.
Vartotojas – vartotojas Civilinio kodekso nuostatų prasme.
Paskyra – nemokama Parduotuvės funkcija, reguliuojama atskirais reglamentais (paslauga teikiama elektroniniu būdu), kurios dėka kiekvienas Parduotuve besinaudojantis subjektas Parduotuvėje gali susikurti individualią paskyrą.
Pirkėjas – bet kuris subjektas, perkantis Parduotuvėje.
Privilegijuotas pirkėjas – pirkėjas, kuris yra vartotojas arba privilegijuotas verslininkas.
Privilegijuotas verslininkas– fizinis asmuo, sudarantis su Pardavėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine veikla, bet ne dėl jo profesinio pobūdžio. Paėmimo punktas – punktas, esantis adresu 60-830 Poznanė, Krasińskiego 4 Zenwire
.
Nuostatai – šie nuostatai.
Parduotuvė – Pardavėjo valdoma Zenwire.lt internetinė parduotuvė adresu https://zenwire.lt.
Pardavėjas– PAWEŁ KOŚMIDER, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą pavadinimu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, įtrauktas į Centrinį ūkinės veiklos ministro tvarkomą ir Centrinį registrą bei informaciją apie ūkinę veiklą tvarkantį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, NIP 9721296053, REGON numeris 381750881. , ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685  Poznanė.
Vartotojų teisių įstatymas – 2014 m. gegužės 30 d. vartotojų teisių įstatymas.

§ 2 SUSISIEKITE SU PARDAVĖJU

  1. Pašto adresas: ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań
  2. Pašto adresas: bok@zenwire.eu
  3. Telefonas: 727 705 336
  4. Prekių grąžinimo adresas (sutarties atsisakymo atveju): 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire
  5. Reklamuojamų prekių siuntimo adresas: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire

§ 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI

  1. Kad Parduotuvė veiktų tinkamai, jums reikia:
    • įrenginys su interneto prieiga
    • žiniatinklio naršyklė, palaikanti JavaScript ir slapukus.
  2. Pateikti užsakymą Parduotuvėje, be reikalavimų, nustatytų punkte 1, reikalinga aktyvi el. pašto paskyra.

§ 4 PIRKIMAI PARDUOTUVĖJE

  1. Parduotuvėje matomos prekių kainos yra bendros prekės kainos.
  2. Pardavėjas atkreipia dėmesį, kad į bendrą užsakymo kainą įeina Parduotuvėje nurodyta prekės kaina ir, jei taikoma, prekės pristatymo kaina.
  3. Pirkimui pasirinkta prekė turi būti įtraukta į krepšelį Parduotuvėje.
  4. Tada Pirkėjas iš Parduotuvėje galimų variantų pasirenka prekių pristatymo būdą ir užsakymo apmokėjimo būdą, taip pat pateikia duomenis, reikalingus užsakymui įvykdyti.
  5. Užsakymas pateikiamas tuo momentu, kai Pirkėjas patvirtina jo turinį ir sutinka su Taisyklėmis.
  6. Užsakymo pateikimas prilygsta sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarymui.
  7. Pirkėjas gali užsiregistruoti Parduotuvėje, t.y. susikurti joje Paskyrą arba pirkti neprisiregistravęs, prie kiekvieno galimo užsakymo pateikdamas savo duomenis.

§ 5 MOKĖJIMAI

  1. Atsiskaityti už pateiktą užsakymą, priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkimo, galite:
    1. mokėjimo kortele:
      • viza
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    2. per mokėjimo platformą:
      • PayU
    3. atsiskaitant grynaisiais pinigais, t.y kortele arba grynaisiais pinigais prekių pristatymo Pirkėjui metu;
  2. Jei pasirenkate mokėti per „PayU“ mokėjimo platformą, „PayU SA“ yra subjektas, teikiantis mokėjimo internetu paslaugas
  3. Pirkėjui pasirinkus apmokėjimą iš anksto, užsakymas turi būti apmokėtas per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
  4. Pardavėjas informuoja, kad tais apmokėjimo būdais, kuriuose laukelis apmokėjimui atlikti būtinų duomenų įvedimui atsiranda iš karto po užsakymo pateikimo, apmokėti už užsakymą galima tik iš karto po užsakymo pateikimo.
  5. Pirkėjas, pirkdamas Parduotuvėje, sutinka, kad Pardavėjas naudotųsi elektroninėmis sąskaitomis faktūromis. Pirkėjas turi teisę atšaukti savo sutikimą.

§ 6 UŽSAKYMO VYKDYMAS

  1. Sutarties terminas – 5 darbo dienos.
  2. Pirkėjui pasirinkus išankstinį užsakymo apmokėjimą, Pardavėjas, sumokėjęs užsakymą, pereis prie užsakymo vykdymo.
  3. Šalys, kuriose pristatoma:
    • Lenkija
    • Vokietija
    • Vengrija
    • Rumunija
    • Čekijos respublika
    • Slovakija
    • Lietuva
    • Latvija
    • Estija
    • Bulgarija
  4. Parduotuvėje įsigytos prekės pristatomos – priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo:
    1. per kurjerių kompaniją;
  5. Prekes Pirkėjas gali atsiimti asmeniškai Atsiėmimo punkte jo darbo valandomis.
  6. Pirkėjui pasirinkus asmeninį atsiėmimą, prekės bus paruoštos atsiimti nurodytą užsakymo įvykdymo dieną.

§ 7 TEISĖ ATSAKYTI SUTARTĮ

  1. Privilegijuotas pirkėjas, vadovaudamasis Taisyklių 8 punktu, turi teisę per 14 dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti su Pardavėju per Parduotuvę sudarytos sutarties.
  2. Terminas atsisakyti sutarties baigiasi po 14 dienų nuo dienos:
    1. kurioje prekę įgijo Pirmenybinis pirkėjas arba trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas ir kurį nurodė Pirmenybinis pirkėjas, įgijo prekę;
    2. kurioje Pirmenybinis pirkėjas įgijo paskutinę prekę, siuntą ar dalį, arba kai trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią pirmenybinis pirkėjas nurodė, įgijo paskutinę prekę, siuntą ar dalį, jei sutartis, reikalaujanti perduoti nuosavybės teises į kelias prekes, kurios pristatomos atskirai, partijomis arba dalimis.
  3. Tam, kad Pirmenybinis pirkėjas galėtų pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, jis, naudodamasis Taisyklių 2 punkte pateiktais duomenimis, privalo informuoti Pardavėją apie savo sprendimą atsisakyti sutarties vienareikšmiu pareiškimu (pvz. paštu arba el. paštu išsiųstas laiškas).
  4. Vartotojams pavyzdinis sutarties atsisakymas yra puslapyje Skundai ir grąžinimai esanti forma.
  5. Tam, kad būtų laikomasi sutarties atsisakymo termino, Pirmenybiniam pirkėjui pakanka iki sutarties atsisakymo termino pabaigos atsiųsti informaciją apie savo teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimą.

    SUTARTIES ATSITRAUKIMO PASEKMĖS
  6. Atsisakius sudarytos sutarties, Pardavėjas grąžina pageidaujamam Pirkėjui visus iš jo gautus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias dėl Pirkėjo pasirinkto pageidaujamo pristatymo būdo, kuris nėra Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastas pristatymo būdas), nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie Pirmenybinio pirkėjo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.
  7. Pardavėjas grąžins mokėjimą naudodamas tuos pačius mokėjimo būdus, kuriuos Pirmenybinis pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę operaciją, nebent pageidaujamas pirkėjas sutiktų su kitokiu sprendimu, kiekvienu atveju Pirmenybinis pirkėjas neturės jokių mokesčių, susijusių su šiuo grąžinimu.
  8. Jei Pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti prekių iš Pirmenybinio Pirkėjo, jis gali sulaikyti pinigų grąžinimą iki prekės gavimo arba tol, kol jam bus pateiktas jos grąžinimo įrodymas, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
  9. Pardavėjas prašo grąžinti prekes šiuo adresu: 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pageidaujamas pirkėjas informavo Pardavėją apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą. . Termino laikomasi, jei pageidaujamas pirkėjas išsiunčia prekes atgal nepasibaigus 14 dienų terminui.
  10. Pageidaujamas pirkėjas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
  11. Pirmenybinis pirkėjas atsako tik už prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį naudojant jas kitaip, nei buvo būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  12. Jeigu prekės dėl savo pobūdžio negali būti grąžinamos paprastu paštu, Pirmenybinis pirkėjas taip pat turės padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Apie numatomą šių išlaidų dydį Pirmenybinį pirkėją Pardavėjas informuos prekių aprašyme Parduotuvėje arba pateikdamas užsakymą.
  13. Prireikus grąžinti lėšas už Privilegijuoto pirkėjo mokėjimo kortele atliktą operaciją, Pardavėjas grąžins lėšas į šiai mokėjimo kortelei priskirtą banko sąskaitą.

§ 8 IŠIMTIS TEISĖS ATSITRAUKTI IŠ SUTARTIES

  1. Nuostatų 7 punkte nurodyta teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutarčiai:
    1. kurioje paslaugos objektas yra nesurenkamos prekės, pagamintos pagal Pirmenybės pirkėjo specifikaciją arba skirtos jo individualiems poreikiams tenkinti;
    2. kai paslaugos objektas yra greitai gendančios arba trumpą galiojimo laiką turinčios prekės;
    3. kurioje paslaugos objektas yra prekės, pristatytos sandarioje pakuotėje, kurios atidarius pakuotę negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jeigu pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    4. kuriose paslaugos objektas yra prekės, kurios dėl savo pobūdžio po pristatymo yra neatsiejamai susijusios su kitais daiktais;
    5. kuriuose paslaugos objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, pristatomos sandarioje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    6. už laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymą, išskyrus prenumeratos sutartį;
    7. kurioje kaina ar atlygis priklauso nuo svyravimų finansų rinkoje, kurių Pardavėjas nekontroliuoja ir kurie gali atsirasti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui.

§ 9 SKUNDAI

IR BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Pardavėjas atsako Pirmenybiniam pirkėjui už paslaugos atitikimą sutarčiai, numatytą bendrai taikomuose įstatymuose, įskaitant visų pirma Vartotojų teisių įstatymo nuostatas.
  2. Pardavėjas prašo pateikti skundą Taisyklių 2 punkte nurodytu pašto ar elektroniniu adresu.
  3. Jei prekei buvo suteikta garantija, informaciją apie ją, taip pat jos sąlygas rasite Parduotuvėje.
  4. Skundai dėl Parduotuvės veiklos siunčiami Taisyklių 2 punkte nurodytu elektroninio pašto adresu.
  5. Pardavėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo.

II PRIVILEGIJUOTIEJI PIRKĖJAI

  1. Prekės
    1. Prekėms neatitikus sutarties, Pirmenybinis pirkėjas turi galimybę pasinaudoti Vartotojų teisių įstatymo 5a skyriuje nustatytomis teisėmis.
    2. Pardavėjas atsako už prekių neatitikimą sutarčiai, atsiradusią jų pristatymo metu ir paaiškėjusį per dvejus metus nuo to momento, išskyrus atvejus, kai pasibaigia Pardavėjo, jo teisės pirmtakų ar jo teisės pirmtakų nustatytas prekių tinkamumo vartoti terminas. asmenų, veikiančių jų vardu, yra ilgesnis.
    3. Remdamasis Vartotojų teisių įstatymo nuostatomis, pageidaujamas pirkėjas bet kuriuo atveju gali reikalauti:
      1. prekių keitimas,
      2. prekių remontas.
    4. Be to, pageidaujamas pirkėjas gali pateikti pareiškimą apie:
      1. sumažinti kainą,
      2. sutarties atsisakymas
      situacijoje, kai:
      • Pardavėjas atsisakė užtikrinti, kad prekės atitiktų sutartį, vadovaudamasis 2009 m. 43d sek. Vartotojų teisių įstatymo 2 str.;
      • Pardavėjas neatitiko prekių pagal sutartį, vadovaudamasis str. 43d sek. Vartotojų teisių įstatymo 4-6 str.;
      • prekės neatitikimas sutarčiai tęsiasi, nepaisant to, kad Pardavėjas bandė užtikrinti, kad prekės atitiktų sutartį;
      • prekių neatitikimas sutarčiai yra pakankamai reikšmingas, kad pateisintų kainos sumažinimą arba sutarties atsisakymą, iš anksto nenaudojant apsaugos priemonių, nurodytų str. Vartotojų teisių įstatymo 43d;
      • iš Pardavėjo pareiškimo ar aplinkybių akivaizdu, kad jis per protingą terminą arba nesukeldamas pernelyg didelių nepatogumų Pirmenybiniam pirkėjui prekių neatitiks sutarties.
    5. Jei prekės turi būti taisomos arba keičiamos, pageidaujamas pirkėjas turi pateikti prekes Pardavėjui. Pardavėjas prekes atsiima iš Pirmenybinio pirkėjo savo lėšomis.
    6. Pageidaujamas pirkėjas negali atsisakyti sutarties, jeigu prekių neatitikimas sutarčiai yra nereikšmingas.
    7. Šiame skyriuje (dėl prekių) nurodytos sutarties atsisakymo atveju Pirmenybinis pirkėjas nedelsdamas grąžina prekes Pardavėjui savo lėšomis, adresu 60-830 Poznań, Krasińskiego 4 Zenwire. Pardavėjas Privilegijuotajam pirkėjui kainą grąžina nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės ar jų grąžinimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos.
    8. Pardavėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Privilegijuoto pirkėjo pareiškimo apie kainos sumažinimą gavimo, Pirmenybiniam pirkėjui grąžina sumas, mokėtinas pasinaudojus teise sumažinti kainą.
  2. Neteisminiai skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdai
    1. Tuo atveju, kai skundų pateikimo procedūra neduoda Vartotojo laukiamo rezultato, Vartotojas gali pasinaudoti el. su:
      1. tarpininkavimą atlieka kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcijos inspekcija, kuriai turėtų būti pateiktas tarpininkavimo prašymas. Paprastai procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
      2. vietos kompetentingo nuolatinio vartotojų arbitražo teismo, veikiančio prie Vaivadijos Prekybos inspekcijos, pagalba, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą arbitražo teisme. Paprastai procedūra yra nemokama. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
      3. nemokama savivaldybės ar apygardos vartotojų ombudsmeno pagalba;
      4. internetinė GES platforma, kurią galima rasti adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

III PIRKĖJAI, IŠSKYRUS PRIVILEGIJUOTUS PIRKĖJUS

  1. Kad būtų išvengta abejonių, Pardavėjas atkreipia dėmesį į tai, kad Pardavėjo atsakomybei Pirkėjo, išskyrus pirmenybinį pirkėją, atžvilgiu, susijusiai su skundu, taikomos § 11 nuostatos. 5.

§ 10 ASMENS DUOMENYS

  1. Asmens duomenų, kuriuos Pirkėjas pateikia naudodamasis Parduotuve, tvarkytojas yra Pardavėjas. Išsamią informaciją apie Pardavėjo vykdomą asmens duomenų tvarkymą – įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus – galima rasti Parduotuvėje esančioje Privatumo politikoje – dėl skaidrumo principo, įtvirtinto bendrajame reglamente. Europos Parlamento ir Tarybos (ES) nuostatas dėl duomenų apsaugos – „ BDAR “.
  2. Pardavėjo Pirkėjo duomenų tvarkymo, Pirkėjo pateiktų pirkimų Parduotuvėje, tikslas – užsakymų vykdymas. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra:
    • sutartis arba Pirkėjo prašymu atlikti veiksmai, kuriais siekiama ją sudaryti (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas),
    • Pardavėjo teisinė pareiga, susijusi su apskaita (BDAR 6 straipsnio 1 dalies c punktas) ir
    • teisėtas Pardavėjo interesas, kurį sudaro duomenų tvarkymas siekiant pareikšti, pareikšti ar apginti bet kokius reikalavimus (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
  3. Pirkėjo duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau kartu būtinas sutarčiai sudaryti. Nepateikus duomenų, Parduotuvėje nebus įmanoma sudaryti sutarties.
  4. Pirkėjo duomenys, pateikti, susiję su pirkimu Parduotuvėje, bus tvarkomi iki:
    1. tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis nustos galioti;
    2. Pardavėjui nebebus taikoma teisinė pareiga, įpareigojanti jį tvarkyti Pirkėjo duomenis;
    3. nutrūks galimybė reikšti Pirkėjo ar Pardavėjo pretenzijas, susijusias su Parduotuvės sudaryta sutartimi;
    4. Pirkėjo nesutikimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo bus priimtas – jeigu duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Pardavėjo interesas
    – priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas yra naujausia.
  5. Pirkėjas turi teisę reikalauti:
    1. prieigą prie savo asmeninių duomenų,
    2. juos ištaisyti,
    3. ištrynimas,
    4. apdorojimo apribojimai,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      , taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su ypatinga Pirkėjo padėtimi – su juo susijusių asmens duomenų tvarkymui, remiantis 2010 m. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t. y. dėl teisėtų Pardavėjo interesų).
  6. Pirkėjas, siekdamas įgyvendinti savo teises, turėtų susisiekti su Pardavėju, naudodamasis Taisyklių § 2 duomenimis.
  7. Jeigu Pirkėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, Pirkėjas gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos prezidentui.

§ 11 REZERVACIJOS

  1. Pirkėjui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
  2. Kiekvienas Parduotuvėje pateiktas užsakymas sudaro atskirą sutartį ir reikalauja atskiro sutikimo su Taisyklėmis. Sutartis sudaroma laiku ir siekiant įvykdyti užsakymą.
  3. Sutartys, sudarytos remiantis Taisyklėmis, sudaromos lenkų kalba.
  4. Kilus galimam ginčui su Pirkėju, kuris nėra pageidaujamas Pirkėjas, kompetentingas teismas bus teismas, kompetentingas pagal Pardavėjo buveinę.
  5. Bet kokia Pardavėjo atsakomybė prieš Pirkėją, kuris nėra privilegijuotas Pirkėjas, įstatymų leidžiamose ribose, yra atmesta.

§ 12 NUOMONIŲ RINKIMAS PARDUOTUVĖJE

1. Internetinės parduotuvės Klientas turi galimybę savanoriškai ir nemokamai pareikšti nuomonę apie internetinėje parduotuvėje įsigytus pirkinius. Nuomonės objektu taip pat gali būti Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės įvertinimas, nuotrauka ar apžvalga.,

2. Atlikęs pirkinius Internetinėje parduotuvėje, Pardavėjas siunčia Klientui el. laišką su prašymu pateikti nuomonę ir nuorodą į ją išrašyti leidžiančią internetinę formą – internetinė forma leidžia atsakyti į Pardavėjo klausimus dėl pirkinių, įvertinkite juos, pridėkite savo aprašymą dėl nuomonės ir įsigytos prekės nuotrauką. Nesuteikus nuomonės po pirmojo kvietimo pareikšti nuomonę, Pardavėjas kvietimą išsiųs dar kartą.

3. Nuomonę gali pateikti tik Pirkėjas, pirkęs Pardavėjo internetinėje parduotuvėje.,

4. Kliento pateiktas nuomones Pardavėjas skelbia Internetinėje parduotuvėje ir TrustMate.io vizitinėje kortelėje.,

5. Klientas negali panaudoti nuomonės teikimo neteisėtai veiklai, ypač veiklai, kuri yra nesąžiningos konkurencijos prieš Pardavėją veiksmas, arba veiklai, pažeidžiančiai Pardavėjo ar trečiųjų asmenų asmenines, intelektinės nuosavybės teises ar kitas teises.

6. Nuomonė gali būti teikiama tik realiai Pardavėjo internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms. Draudžiama sudaryti fiktyvias/fiktyvias pirkimo-pardavimo sutartis nuomonės teikimo tikslais. Nuomonės autoriumi negali būti pats Pardavėjas ar jo darbuotojai, nepaisant darbo pagrindo.

7. Pateiktą nuomonę jos autorius gali bet kada pašalinti.



Sąskaitos nuostatai

parduotuvėje Zenwire.eu

TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Susisiekite su paslaugų teikėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Paskyra
§ 5 Lojalumo programa
§ 6 Skundai
§ 7 Asmens duomenys
§ 8 Rezervacijos

§ 1 APIBRĖŽIMAI

Vartotojas – vartotojas Civilinio kodekso nuostatų prasme.
Paskyra – Taisyklėse reglamentuota nemokama Parduotuvės (paslaugos) funkcija, kurios dėka Paslaugos gavėjas gali susikurti savo individualią paskyrą Parduotuvėje.
Paslaugos gavėjas – bet koks subjektas, sukuriantis paskyrą arba norintis sukurti paskyrą.
Privilegijuotas Paslaugos gavėjas – Paslaugos gavėjas, kuris yra Vartotojas arba fizinis asmuo, sudarantis su Paslaugų teikėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine veikla, bet ne jam profesinio pobūdžio.
Lojalumo programa – Paslaugų teikėjo vykdoma lojalumo programa, pagal kurią Paskyrą turintis Paslaugos gavėjas gali gauti ir naudoti Taškus Taisyklėse nustatytomis sąlygomis.
Taškai – taškai, suteikiami Paslaugos gavėjui Taisyklėse nustatytomis sąlygomis kaip Lojalumo programos dalis, leidžianti Paslaugos gavėjui užsisakyti Parduotuvėje nurodytas prekes su nuolaida.
Nuostatai – šios Sąskaitos taisyklės.
Parduotuvė – Paslaugos teikėjo valdoma Zenwire.eu internetinė parduotuvė adresu https://zenwire.eu
Paslaugos teikėjas- PAWEŁ KOŚMIDER, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą, vardu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, įtrauktas į Centrinį ūkinės veiklos ministro tvarkomą ir Centrinį registrą bei informaciją apie ūkinę veiklą tvarkantį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, NIP 9721296053, REGON numeris 381750881 ,ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685  Poznanė.

§ 2 SUSISIEKITE SU PASLAUGŲ TEIKĖJU

  1. Pašto adresas: ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685 Poznań
  2. Pašto adresas: bok@zenwire.eu
  3. Telefonas: 727 705 336

§ 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI

  1. Norint tinkamai veikti ir sukurti paskyrą, jums reikia:
    • aktyvi el. pašto paskyra
    • įrenginys su interneto prieiga
    • žiniatinklio naršyklė, palaikanti JavaScript ir slapukus

§ 4 SĄSKAITA

  1. Paskyros sukūrimas yra visiškai savanoriškas ir priklauso nuo Paslaugos gavėjo valios.
  2. Paskyra suteikia Klientui papildomų galimybių, tokių kaip: peržiūrėti Parduotuvėje Kliento pateiktų užsakymų istoriją, patikrinti užsakymo būseną ar savarankiškai redaguoti Kliento duomenis, taip pat dalyvauti Lojalumo programoje.
  3. Norėdami sukurti paskyrą, turite užpildyti atitinkamą formą parduotuvėje.
  4. Paskyros sukūrimo momentu tarp Paslaugos gavėjo ir Paslaugų teikėjo sudaroma neterminuota sutartis dėl Paskyros priežiūros Taisyklėse nustatytomis sąlygomis.
  5. Paslaugos gavėjas gali bet kada atsisakyti Paskyros nepatirdamas jokių išlaidų.
  6. Norėdami atsisakyti Paskyros, turite išsiųsti savo atsisakymą Paslaugų teikėjui šiuo el. pašto adresu: bok@zenwire.eu, dėl ko Paskyra bus nedelsiant ištrinta ir Paskyros priežiūros sutartis nutraukta.

§ 5 LOJALUMO PROGRAMA

  1. Lojalumo programa skirta Paslaugų gavėjams, turintiems Paskyrą. Klientas gali gauti ir naudoti Taškus naudojantis Paskyra.
  2. Susikūręs Paskyrą, Klientas tampa Lojalumo programos dalyviu.
  3. Už kiekvieną 10 PLN, išleistų Parduotuvėje už vieną užsakymą, Klientas gaus tokį taškų skaičių: 10, atsižvelgiant į skyrių 4-5.
  4. Taškai už pateiktą užsakymą Paslaugos gavėjas atiteks tik Paslaugos teikėjui sudarius sutartį su Paslaugos gavėju. Taškai Paslaugos gavėjui bus skiriami automatiškai, per užsakymo įvykdymo laiką.
  5. Apskaičiuojant Taškų skaičių už pateiktą užsakymą, atsižvelgiama tik į Paslaugos gavėjo išleistas lėšas už Parduotuvėje užsakytas prekes nenaudojant Taškų ir neatsižvelgiant į papildomas išlaidas, susijusias su prekės užsakymu, pvz. pvz., pristatymo kaina.
  6. Jei Paslaugos gavėjas pirmą kartą užsiprenumeruoja Paslaugų teikėjo tvarkomą naujienlaiškį kaip Parduotuvės dalį, Paslaugos gavėjas turės teisę į tokį Taškų skaičių: 5. Taškai už naujienlaiškio prenumeratą bus skiriami iš karto, automatiškai. , ne vėliau kaip per 7 dienas po to, kai Klientas užsisakė naujienlaiškį.
  7. Paslaugos gavėjo gauti Taškai sudaro vieną fondą.
  8. Paskyroje bus matomas esamas Kliento surinktų Taškų skaičius. Paslaugų teikėjas taip pat gali informuoti Klientą apie sukauptų Taškų skaičiaus pasikeitimą, išsiųsdamas pranešimą Kliento el. pašto adresu, priskirtu jo Paskyrai.
  9. Klientas, pasinaudodamas Taškais, gali gauti Lojalumo programoje nurodytos prekės kainos sumažinimą taip, kad galutinė šios prekės kaina būtų 1 PLN.
  10. Taškų skaičius, leidžiantis sumažinti kainą aukščiau esančiame punkte nurodytu būdu, yra nurodytas Parduotuvėje, prie nurodytos prekės.
  11. Klientui nusprendus pasinaudoti Taškais, nuolaida, atsiradusi dėl jų naudojimo, bus apskaičiuojama automatiškai, t.y. išskaičiuojama iš užsakytos prekės kainos.
  12. Taškais Klientas gali pasinaudoti pateikdamas užsakymą, į kurį įeina ir nenaudojant Taškų apmokėtos prekės, kurių bendra kaina ne mažesnė nei 40 PLN.
  13. Paslaugų teikėjas turi teisę anuliuoti Taškus:
    1. apmokestinami už užsakymus, už kuriuos Paslaugos teikėjas grąžino Paslaugos gavėjui už prekę sumokėtas lėšas (pvz., Paslaugos gavėjui faktiškai atsisakius sutarties);
    2. suteiktas nepaisant neveiksmingo užsakymo apmokėjimo (o tai nereiškia, kad dėl teisingo užsakymo apmokėjimo vėl negalėsite gauti Taškų);
    3. apdovanotas už pakartotinį naujienlaiškio prenumeratą.
  14. Lojalumo programoje sukaupti taškai gali būti naudojami tik šiame punkte nurodytu būdu.

§ 6 SKUNDAI

  1. Skundus dėl Paskyros veikimo reikia siųsti el. pašto adresu bok@zenwire.eu.
  2. Skundą Paslaugų teikėjas išnagrinės per 14 dienų.

    SKUNDŲ IR PAREIŠKINIŲ DĖL KEČIŲ NAGRINĖJIMO NE TEISMO METODAI
  3. Tuo atveju, kai skundų pateikimo procedūra neduoda Vartotojo laukiamo rezultato, Vartotojas gali pasinaudoti el. su:
    1. tarpininkavimą atlieka kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcijos inspekcija, kuriai turėtų būti pateiktas tarpininkavimo prašymas. Paprastai procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. vietos kompetentingo nuolatinio vartotojų arbitražo teismo, veikiančio prie Vaivadijos Prekybos inspekcijos, pagalba, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą arbitražo teisme. Paprastai procedūra yra nemokama. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. nemokama savivaldybės ar apygardos vartotojų ombudsmeno pagalba;
    4. internetinė GES platforma, kurią galima rasti adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 7 ASMENS DUOMENYS

  1. Asmens duomenų, kuriuos Klientas pateikia naudodamasis Paskyra, administratorius yra Paslaugų teikėjas. Išsamią informaciją apie Paslaugų teikėjo vykdomą asmens duomenų tvarkymą – įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, galima rasti Parduotuvėje esančioje Privatumo politikoje – dėl skaidrumo principo, esančio bendrojoje Europos Parlamento ir Tarybos (ES) reglamentas dėl duomenų apsaugos – „ GDPR “.
  2. Kliento duomenų tvarkymo tikslas – Paskyros tvarkymas. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra paslaugų teikimo sutartis arba Paslaugos gavėjo prašymu atliekami veiksmai, kuriais siekiama ją sudaryti (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas), taip pat kaip teisėtas Paslaugų teikėjo interesas, kurį sudaro duomenų tvarkymas, siekiant nustatyti ar apginti bet kokius reikalavimus (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
  3. Paslaugos gavėjo duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau kartu būtinas Paskyros priežiūrai. Duomenų nepateikimas reiškia, kad Paslaugų teikėjas negalės teikti Sąskaitos tvarkymo paslaugos.
  4. Kliento duomenys bus tvarkomi iki:
    1. Paskyrą ištrins Klientas arba Paslaugų teikėjas Kliento prašymu
    2. nutrūks galimybė reikšti Paslaugos gavėjo ar Paslaugų teikėjo pretenzijas, susijusias su Paskyra;
    3. Kliento nesutikimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo bus priimtas – jeigu duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Paslaugų teikėjo interesas
    – priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas yra naujausia.
  5. Paslaugos gavėjas turi teisę reikalauti:
    1. prieigą prie savo asmeninių duomenų,
    2. juos ištaisyti,
    3. ištrynimas,
    4. apdorojimo apribojimai,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      , taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su ypatinga Kliento padėtimi – su juo susijusių asmens duomenų tvarkymui, remiantis 2006 m. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t. y. dėl teisėtų interesų, kurių siekia Paslaugų teikėjas).
  6. Norėdamas įgyvendinti savo teises, Klientas turi kreiptis į Paslaugų teikėją.
  7. Jei Paslaugos gavėjas mano, kad jo duomenys yra tvarkomi neteisėtai, Paslaugos gavėjas gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos prezidentui.

§ 8 REZERVACIJOS

  1. Klientui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
  2. Sutartis dėl Paskyros priežiūros sudaroma lenkų kalba.
  3. Esant svarbioms priežastims, nurodytoms 2003 m. 4 p., Paslaugų teikėjas turi teisę keisti Taisykles.
  4. Svarbios priežastys, nurodytos p. 3 yra:
    1. poreikis pritaikyti Parduotuvę prie Parduotuvės veiklai taikomų teisės aktų nuostatų;
    2. teikiamos paslaugos saugumo gerinimas;
    3. keičiant Paskyros funkcionalumą, reikalaujant pakeisti Nuostatus.
  5. Apie numatomą Taisyklių pakeitimą Paslaugos gavėjas bus informuotas likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimo įsigaliojimo elektroniniu paštu, išsiųstu Paskyrai priskirtu adresu.
  6. Jei Paslaugos gavėjas nesutinka su planuojamu pakeitimu, jis turėtų apie tai informuoti Paslaugų teikėją, atsiųsdamas atitinkamą pranešimą Paslaugos teikėjo elektroninio pašto adresu bok@zenwire.eu, dėl kurio prisijungus Paskyros priežiūros sutartis bus nutraukta. planuojamo pakeitimo įsigaliojimo arba anksčiau, jei Klientas pateikia tokį prašymą.
  7. Jeigu Klientas neprieštarauja planuojamam pakeitimui iki jo įsigaliojimo, laikoma, kad jis su juo sutinka, o tai nėra kliūtis sutarties nutraukimui ateityje.
  8. Užsakymams, atliekamiems Parduotuvėje naudojant Taškus, galioja Parduotuvės taisyklės.
  9. Kilus galimam ginčui su Klientu, kuris nėra privilegijuotas Klientas, kompetentingas teismas bus pagal Paslaugų teikėjo buveinę.






Naujienlaiškio nuostatai

Zenwire.lt parduotuvė

TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Naujienlaiškis
§ 3 Skundai
§ 4 Asmens duomenys
§ 5 Baigiamosios nuostatos

§ 1 APIBRĖŽIMAI

Vartotojas – vartotojas 1964 m. balandžio 23 d. įstatymo prasme. Civilinis kodeksas.
Naujienlaiškis – elektroninėmis priemonėmis nemokamai teikiama paslauga, kurios dėka Paslaugos gavėjas gali gauti iš Paslaugų teikėjo elektroninėmis priemonėmis anksčiau užsakytus pranešimus apie Parduotuvę, įskaitant informaciją apie Parduotuvėje esančius pasiūlymus, akcijas ir naujienas.
Parduotuvė – Paslaugos teikėjo valdoma Zenwire.eu internetinė parduotuvė adresu https://zenwire.eu
Paslaugos gavėjas – bet kuris subjektas, naudojantis Naujienlaiškio paslaugą.
Privilegijuotas klientas – Paslaugos gavėjas, kuris yra Vartotojas arba fizinis asmuo, su Paslaugų teikėju sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine veikla, bet ne jam profesinio pobūdžio.
Paslaugų teikėjas - PAWEŁ KOŚMIDER, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą pavadinimu PAWEŁ KOŚMIDER ZENWIRE, įtrauktas į Centrinį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, tvarkomą ministro, kompetentingo už ūkį ir tvarko centrinį registrą bei informaciją apie ūkinę veiklą, NIP 9721296053, REGON. numeris 381750881, ul. Wojciechowskiego 6b/133, 60-685  Poznanė.

§ 2 NAUJIENLAIŠKIS

  1. Paslaugos gavėjas gali savanoriškai naudotis Naujienlaiškio paslauga.
  2. Norint naudotis naujienlaiškio paslauga, reikalingas įrenginys su naujausia interneto naršykle, palaikančia JavaScript ir slapukus, su prieiga prie interneto ir aktyvios el. pašto paskyros.
  3. El. laiškai, siunčiami kaip šios paslaugos dalis, bus siunčiami el. pašto adresu, kurį Paslaugos gavėjas nurodė naujienlaiškio prenumeratos metu.
  4. Paslaugos gavėjas, norėdamas sudaryti sutartį ir užsiprenumeruoti Naujienlaiškio paslaugą, pirmiausia tam skirtoje Parduotuvės vietoje nurodo savo elektroninio pašto adresą, į kurį jis nori gauti žinutes, siunčiamas kaip Naujienlaiškio dalis. Naujienlaiškio prenumeratos metu sudaroma neterminuota paslaugų teikimo sutartis, kurią Paslaugų teikėjas pradės teikti Paslaugos gavėjui - atsižvelgiant į p. 5.
  5. Siekdamas tinkamai įgyvendinti Naujienlaiškio paslaugą, Paslaugos gavėjas privalo pateikti teisingą savo el.
  6. Pranešimuose, siunčiamuose kaip naujienlaiškio dalis, bus pateikta informacija apie galimybę atsisakyti jo prenumeratos, taip pat nuoroda, kaip atsisakyti prenumeratos.
  7. Paslaugos gavėjas gali bet kuriuo metu atsisakyti Naujienlaiškio prenumeratos, nenurodydamas jokios priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų, naudodamasis 2.1 punkte nurodyta galimybe. 6 arba siunčiant žinutę Paslaugos teikėjo elektroninio pašto adresu: bok@zenwire.eu .
  8. Paslaugos gavėjui pasinaudojus Naujienlaiškio prenumeratos atsisakymo nuoroda arba išsiuntus žinutę su prašymu atsisakyti Naujienlaiškio prenumeratos, šios paslaugos teikimo sutartis nedelsiant nutraukiama.

§ 3 SKUNDAI

  1. Apie skundus dėl Naujienlaiškio reikia pranešti Paslaugų teikėjui šiuo el. pašto adresu: bok@zenwire.eu .
  2. Paslaugų teikėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo.

    SKUNDŲ IR PAREIŠKINIŲ DĖL KEČIŲ NAGRINĖJIMO NE TEISMO METODAI
  3. Tuo atveju, kai skundo procedūra neduoda rezultato, kurio tikėjosi Klientas, kuris yra Vartotojas, Vartotojas, be kita ko, gali pasinaudoti su:
    1. tarpininkavimą atlieka kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcijos inspekcija, kuriai turėtų būti pateiktas tarpininkavimo prašymas. Paprastai procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspektion_handlowej.php ;
    2. vietos kompetentingo nuolatinio vartotojų arbitražo teismo, veikiančio prie Vaivadijos Prekybos inspekcijos, pagalba, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą arbitražo teisme. Paprastai procedūra yra nemokama. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php ;
    3. nemokama savivaldybės ar apygardos vartotojų ombudsmeno pagalba;
    4. internetinė GES platforma, kurią galima rasti adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks .

§ 4 ASMENS DUOMENYS

  1. Paslaugos gavėjo pateiktų asmens duomenų, susijusių su Naujienlaiškio prenumerata, administratorius yra Paslaugų teikėjas. Išsamią informaciją apie Paslaugų teikėjo vykdomą asmens duomenų tvarkymą – įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, galima rasti Parduotuvėje esančioje Privatumo politikoje – dėl skaidrumo principo, esančio bendrojoje Europos Parlamento ir Tarybos (ES) reglamentas dėl duomenų apsaugos – „ GDPR “.
  2. Kliento duomenų tvarkymo tikslas – Naujienlaiškio siuntimas. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra paslaugų teikimo sutartis arba Paslaugos gavėjo prašymu atliekami veiksmai, kuriais siekiama ją sudaryti (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas), taip pat kaip teisėtas Paslaugų teikėjo interesas, kurį sudaro duomenų tvarkymas, siekiant nustatyti ar apginti bet kokius reikalavimus (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
  3. Paslaugos gavėjo duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau kartu būtinas norint teikti Naujienlaiškio paslaugą. Duomenų nepateikimas reiškia, kad Paslaugų teikėjas negalės teikti šios paslaugos.
  4. Kliento duomenys bus tvarkomi iki:
    1. Paslaugos gavėjas atsisako Naujienlaiškio prenumeratos;
    2. nutrūks galimybė reikšti Paslaugos gavėjo ar Paslaugų teikėjo pretenzijas, susijusias su Naujienlaiškiu;
    3. Kliento nesutikimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo bus priimtas – jeigu duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Paslaugų teikėjo interesas
    – priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas yra naujausia.
  5. Paslaugos gavėjas turi teisę reikalauti:
    1. prieigą prie savo asmeninių duomenų,
    2. juos ištaisyti,
    3. ištrynimas,
    4. apdorojimo apribojimai,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      , taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su ypatinga Kliento padėtimi – su juo susijusių asmens duomenų tvarkymui, remiantis 2006 m. 6 sek. 1 lit. f GDPR (t. y. dėl teisėtų interesų, kurių siekia Paslaugų teikėjas).
  6. Norėdamas įgyvendinti savo teises, Klientas turi kreiptis į Paslaugų teikėją.
  7. Jei Paslaugos gavėjas mano, kad jo duomenys yra tvarkomi neteisėtai, Paslaugos gavėjas gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos prezidentui.

§ 5 BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti šias taisykles tik dėl svarbių priežasčių. Svarbi priežastimi suprantama būtinybė keisti reglamentus, atsiradusius dėl Naujienlaiškio paslaugos modernizavimo ar įstatymų pasikeitimo, turinčio įtakos Paslaugos teikėjo teikiamos paslaugos teikimui.
  2. Informacija apie numatomą nuostatų pakeitimą bus išsiųsta Kliento elektroninio pašto adresu, nurodytu Naujienlaiškio prenumeratos metu, likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimų įsigaliojimo.
  3. Jeigu Klientas neprieštarauja numatytiems pakeitimams iki jų įsigaliojimo, laikoma, kad jis su jais sutinka.
  4. Nesutikdamas su planuojamais pakeitimais, Paslaugos gavėjas turėtų atsiųsti informaciją apie tai Paslaugų teikėjo elektroninio pašto adresu: bok@zenwire.eu , dėl ko bus nutraukta paslaugų teikimo sutartis. paslauga įsigaliojus numatytiems pakeitimams.
  5. Klientui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
  6. Sutartis dėl Naujienlaiškio paslaugos teikimo sudaroma lenkų kalba.
  7. Kilus galimam ginčui su Klientu, kuris nėra privilegijuotas Klientas, kompetentingas teismas bus pagal Paslaugų teikėjo buveinę.
  8. Vartotoją gina galiojančios vartotojo kilmės šalies nuostatos. Pardavėjas griežtai laikosi šių taisyklių.

Raštu adresu:
Lietuvos žurnalas:
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus

elektroniniu formatu el. paštu adresu: bok@zenwire.eu

 
Šios sąlygos įsigalioja 2023-01-01

 

aukštyn
Parduotuvė veikia peržiūros režimu
Peržiūrėkite visą puslapio versiją
Sklep internetowy Shoper.pl