
Grąžinimai ir skundai
GRĮŽTI
Pagal parduotuvės nuostatus, Jūs turite 14 dieną grąžinti prekę nuo jos gavimo dienos. Norėdami atsisakyti sutarties ir grąžinti pas mus įsigytą prekę, užpildykite pareiškimą ir atsiųskite ją mūsų adresu kartu su grąžinama preke (-ėmis). Tai padės mums pagerinti grąžinimo procesą. Rekomenduojame užpildytą formą prie pakuotės pridėti popierine forma.
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus
Prie pakuotės su išrašu ir grąžinama preke/produktais taip pat pridėkite visus su jais gautus priedus ir, esant galimybei, kvitą ar sąskaitą faktūrą ar kitą pirkimo įrodymą.
Grąžintinų dokumentų pavyzdžiai:
SUTARTIES ATSAKYMAS – spustelėkite norėdami peržiūrėti
SKUNDO PATEIKIMAS
Siekdami užtikrinti sklandų skundo pateikimo procesą, rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
1. Grąžinimo/skundo
forma Užpildykite grąžinimo/skundo formą ir pridėkite prie pakuotės. Dokumente turi būti nurodyti šie duomenys: vardas ir pavardė, elektroninio pašto adresas arba korespondencijos adresas, telefono numeris, prekės numerio nurodymas ir skundo priežastis, pirkimo data ir defekto atsiradimas, defekto aprašymas. Pridėję šį dokumentą galėsime efektyviai išnagrinėti skundą.
Skundo dokumento šablonas:
PAREIŠKIMO FORMA – spustelėkite norėdami pamatyti
2. Prekės
grąžinimas Pateikdami skundą, atsiųskite prekę su visais priedais.
3. Siuntimas
Sugedusią prekę reikia siųsti šiuo adresu:
Paxy - Zenwire
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus